VVD fractie bezoekt Geurts van Bergen

Ons maandelijkse werkbezoek brachten we op 25 november aan de firma Geurts van Bergen op een van de eerste mooie koude vriesdagen van dit winterseizoen. De omschrijving op de website zorgde voor hoge verwachtingen bij onze fractie: bij dé regionale bouwpartner vindt u in een combinatie van een professionele groothandel in bouwmaterialen, twee bouwmarkten en een uitgebreide showroom met keukens, tegels en sanitair.

Met een best grote groep kwamen we binnen en we werden enthousiast ontvangen door Martijn Geurts. Snel werden er een paar stoelen bij gepakt en toen begon de inhoudelijke presentatie: indrukwekkend!

We kregen een prima idee over de visie en werkwijze van de firma. Ze staan klaar voor de klant en denken graag middels adviezen met hun klanten mee. Dit zogenaamde ‘consultative selling’ concept garandeert tevreden klanten.

We hadden 2 gasten meegenomen van de VVD Boxmeer die eens wilden kijken hoe wij bij de VVD Gennep nou zo’n werkbezoek in het vat gieten. Zij waren eveneens onder de indruk van de firma en de verschillen in benadering van gemeentes kwamen over de tafel. Dat was zeker interessant en leerzaam. Uiteraard werden daarbij ook de nieuwbouwplannen van Geurts van Bergen besproken waarvoor de bestemmingsplanwijziging aankomende raadsvergadering aan de orde komt.

Ondanks de kou namen wij ook de tijd voor een rondleiding over het terrein. Daardoor kregen wij een mooi beeld van de firma en de noodzaak voor de nieuwbouw. Gauw dus weer naar binnen in de warme keuken en badkamershowroom: wat een mooie spullen staan daar toch steeds weer.

Na dik 2 uur werkbezoek zat het er op en wisten we het zeker: de omschrijving op de website blijkt 100% te kloppen. De VVD heeft nu een nog beter beeld bij deze parel van een onderneming uit onze gemeente. We mogen trots zijn op Geurts van Bergen en de plannen die ze hebben om klanten nog beter te kunnen bedienen!