Word lid

U stemt VVD of draagt het liberalisme een warm hart toe? Dan zijn wij u daar dankbaar voor! Waarschijnlijk bent u het echter niet voor 100% eens met programma's van de VVD, logisch want elk individu heeft een andere mening. U kunt echter direct invloed hebben op onze standpunten! Hoe? Door kennis te maken met onze actieve leden en u stem te laten horen binnen de VVD.

Bij de VVD Gennep is het namelijk altijd mogelijk om een kijkje te nemen in het werken van de fractie. U wilt weten hoe onze commissie- en raadsleden werken of mee praten over actuele onderwerpen? U kunt geheel vrijblijvend kennis maken met onze fractie door een van de eerstvolgende fractievergadering bij te wonen.

Wij zijn actief voor u aan het werk. Onze wethouder Janine van Hulsteijn en fractievoorzitter Holger Rodoe trekken de kar. Zij worden gesteund door de raadsleden, burgerraadsleden en de ondersteunende leden.

We zouden het fijn vinden als het aantal leden groter wordt. Hierdoor staan we sterker en kunnen wij meer. Dus schroom niet, neem contact op via fractie@vvdgennep.nl