Bijzondere afscheid raadslid Holger Rodoe

Na vijf jaar raadslidmaatschap heeft Holger Rodoe afgelopen dinsdag, 5 januari 2016 zijn functie neergelegd en daarmee het stokje overgedragen aan zijn opvolger Fred Knigge. Het was een hele bijzondere avond met veel mooie woorden van alle aanwezigen waarin ze Holger dankten voor zijn inzet voor de burgers van de gemeente Gennep.

De afgelopen vijf jaar heb ik samen met Holger gewerkt aan een liberaler gemeente Gennep en hebben wij vele uren naast elkaar mogen zitten in de Gennepse raadzaal. Een periode die ontzettend leuk was en waar we samen door dik en dun zijn gegaan om ons best te doen voor onze inwoners, om de gemeente op de kaart te zetten en om de VVD Gennep weer bekend te maken binnen en buiten onze gemeentegrens. Holger heeft hier echt ongelooflijk veel tijd en energie in gestoken en is in die 5 jaar van onschatbare waarde geweest voor onze afdeling... en nog! Vandaar dat Holger ook een mooi en bijzonder afscheidsmoment van de raad had verdiend waar als verrassing ons Tweede Kamerlid Karin Straus een toespraak voor hem hield.

De VVD Gennep wil Holger voor zijn raadslidmaatschap danken door nog eens met onderstaand filmpje terug te kijken op de afgelopen jaren.

Ik ben blij dat Holger als voorzitter van onze afdeling zich blijft inzetten voor de VVD Gennep en wens hem veel succes met zijn studie en werk in Den Haag.

Uw Janine van Hulsteijn