N271 gewoon weer 2x2, barrières weg ermee!

'De N271 is er niet veiliger op geworden sinds de tijdelijke maatregelen.' Deze conclusie wordt breed gedragen door de Gennepse burgers, agrariërs en ondernemers. Daarom moeten wij met z'n allen in actie komen tegen deze onveilige en onduidelijke situatie!

Als belangrijke verkeersader voor onze gemeente, maar ook voor de regio, moet de N271 weer een volwaardige 2x2 baans weg worden en blijven. Een weg waarvan al het gemotoriseerd verkeer zonder beperkingen en onveiligheidsgevoel gebruik van kan maken. De middengeleiders, ofwel barrières, creëren een schijnveiligheid voor alle weggebruikers.

Wij verwachten van de provincie Limburg dat zij de klachten van de mensen hier serieus neemt en in actie komt. Vandaar onze oproep: Verwijder nog voor de komende herfst de barrières en keer terug naar de situatie waarbij sprake is van een 2x2 baans weg en een maximum snelheid van 80 km/h.

Steun ons in deze oproep en kom samen met de VVD en het CDA in actie. Wij gaan samen met tal van burgers en ondernemers actie voeren voor de 2x2 baans N271. Rij op vrijdag 16 september mee van Milsbeek naar Heijen als teken van protest richting de provincie Limburg.

Kijk voor meer informatie op Facebook.com/ActieN271 of neem contact op via ActieN271@gmail.com.