40 jaar VVD Gennep Zomerfeest

De VVD Gennep werkt al sinds 40 jaar aan een liberale lokale politiek in de gemeente Gennep, maar vooral aan een meer liberale plaatselijke samenleving. Sinds het oprichten van de VVD Gennep in 1974 hebben wij onze politieke visie op de kaart weten te zetten. Met groot genoegen nodigen wij u daarom uit om met ons allen het 40 jarig jubileum van de VVD afdeling Gennep te vieren. Wij zijn blij gebruik te mogen maken van een sfeervolle en historische locatie. Wij heten u graag welkom op vrijdag 12 juni a.s. op Kasteel Heijen voor een receptie van 15:30 - 17:30 uur. U hoeft zich hiervoor niet aan te melden.

Daarnaast is er na de receptie tijdens een zomerfeest met BBQ en borrel ruimte om met ons bestuur, de fractieleden en hoogstaande gasten te spreken. Aanmelden hiervoor kan via: www.40jaarvvdgennep.nl. Wij hopen dat u er begrip voor heeft dat wij voor de BBQ een kleine bijdrage in de kosten van maaltijd en drank vragen.

Hoogachtend,

Marian de Bruijn-Struijk