Bezoek bij basketbalvereniging Gennep Cougars

De VVD heeft zich voor deze periode voorgenomen om meer (sport)verenigingen te bezoeken. Zo waren we al bij voetbalvereniging Vitesse, volleybalvereniging de Flamingo’s en op zondag 28 februari hebben we een bezoek gebracht aan de basketbalvereniging Gennep Cougars. Naast een gesprek wilden wij ook graag een wedstrijd bijwonen, vandaar dat wij deze dag hadden gekozen want het Heren 1 Team van de Cougars speelde in sporthal Pica Mare tegen BV Rush uit Uden.

Volgens experts is BV Rush een lastige tegenstander voor de Cougars omdat het de afgelopen jaren altijd stuivertje wisselen was. Wij werden getuige van een mooie wedstrijd die de Cougars dik wonnen met 74-51!

Voorafgaand aan de wedstrijd spraken onze raadsleden Janine van Hulsteijn en Fred Knigge met de voorzitter van de Cougars Richard Teunesen. Er werd onder andere stilgestaan bij de kwaliteit van de sportvoorzieningen in de gemeente Gennep. Als VVD Gennep vinden wij het van belang om de sportvoorzieningen op een hoger niveau te brengen!

Zoals aangegeven bezoekt de VVD graag (sport)verenigingen, mocht u interesse hebben in een bezoek van de VVD Gennep aan uw vereniging, neem dan even contact op met fractie@vvdgennep.nl