Bakkie doen op de Gennepse braderie?

Wat moet er volgens u veranderen in de gemeente Gennep? Wat kan er beter in Nederland? Wij willen weten wat u bezig houdt. Onder het genot van een gratis 'bakkie' wil de VVD Gennep met alle inwoners in gesprek. Vandaar dat iedereen van harte welkom is bij onze koffietruck tijdens de Gennepse braderie op zondag 8 mei 2016!

De VVD Gennep wil met de inwoners van de gemeente Gennep gaan praten over wat voor hun belangrijk is. Wij komen luisteren naar wat er bij de mensen leeft, wat ze vinden en waar zij behoefte aan hebben. Een goed gesprek is natuurlijk altijd beter in ongedwongen sfeer! Tijdens de braderie zal ons dan ook een barista voorzien van heerlijke koffie, espresso, cappuccino en thee. Voor alle inwoners van de gemeente Gennep komende zondag dus opnieuw een uitstekend moment om onder andere met onze raadsleden Janine van Hulsteijn en Fred Knigge in gesprek te gaan.

Komt u ook naar de koffietruck van de VVD op de Gennepse braderie? Komende zondag 8 mei a.s van 11.00 - 17.00 uur in het centrum van Gennep!