Twan Beurskens: de kracht van Limburg!

Vlak vóór het politieke zomerreces heeft de VVD Limburg nog een belangrijke stap gezet richting 2015. Tijdens een Algemene Ledenvergadering op 26 juni jl. werd de Limburgse VVD gedeputeerde Twan Beurskens gekozen tot lijsttrekker voor de Provinciale Statenverkiezingen 2015!

De inwoners van Limburg mogen op woensdag 18 maart de leden van de provinciale staten kiezen. Bovenaan de VVD-lijst zal dan de naam van Twan Beurskens staan die tijdens de ledenvergadering met meerderheid van ruim 70 procent van de stemmen werd gekozen en daarmee het vertrouwen kreeg van de VVD leden in Limburg. Naast zijn jarenlange ervaring in de Limburgse gemeente en provinciale politiek overtuigd lijsttrekker Beurskens vooral met zijn visie voor Limburg: ‘Ik wil uitgaan van de kracht van Limburg en mensen aan de slag helpen!’

Uitgaan van de kracht van Limburg

In de komende verkiezingscampagne, maar ook in het daarnaast in het dagelijkse politieke leven staat Twan Beurskens van een werkwijze die uitgaat van de eigen kracht. Beurskens geeft aan: ‘Ik wil een inhoudelijke en niet-populistische campagne voeren. Niet anti-Den Haag en niet anti-Europa. Het gaat om de mensen in Limburg en de kracht die wij als Limburgers met z’n allen samen hebben om onze toekomst te creëren. Hoewel de economische crisis ook Limburg in zijn greep heeft zie ik tal van kansen om hier sterker uit te komen. De Provincie zal de komende jaren extra investeringen doen om de economie te versterken. Mijn focus zal daarbij vooral liggen op een sterke samenwerking tussen overheid en bedrijfsleven en een daadkrachtige uitvoering!’

Twan Beurskens als gedeputeerde van Limburg

Twan Beurskens is sinds 2012 gedeputeerde namens de VVD in Limburg, daarvoor was hij vanaf 2006 wethouder en later tevens eerste locoburgemeester in Venlo. Hij volgde in de provincie Mark Verheijen op toen die lid werd van de Tweede Kamer. In het College van Gedeputeerde Staten heeft Beurskens de portefeuille Economische zaken en Grondbedrijf. Volgens hem zowel een ‘zeer eervolle als ook uitdagende functie’.

Voor de komende Provinciale Statenverkiezingen heeft VVD lijsttrekker Twan Beurskens een duidelijke doelstelling: ‘Samen met alle VVD’ers in Limburg wil ik van de VVD de grootste partij in Limburg maken. Dat was bij de afgelopen Tweede Kamerverkiezingen mogelijk en dus is dit ook de ambitie voor 2015!’

Dus stem op 18 maart 2015 bij de Provinciale Statenverkiezingen op de VVD! En vergeet die dag ook niet bij de Waterschapsverkiezingen op de VVD te stemmen!