Janine van Hulsteijn lijsttrekker VVD Gennep

De leden van de VVD Gennep hebben unaniem gekozen voor Janine van Hulsteijn als lijsttrekker voor de gemeenteraadsverkiezingen 2018. Dit gebeurde na voordracht door het bestuur en met de overtuiging dat Janine het liberaal geluid in de gemeente Gennep de afgelopen jaren nadrukkelijk heeft laten horen. Haar enthousiasme en overtuigingskracht hebben ervoor gezorgd dat de lokale VVD ook als oppositiepartij veel heeft kunnen bewerkstelligen in het belang van de inwoners en ondernemers.

In het dagelijks leven is Janine mantelzorger en zelfstandig ondernemer. Naast haar werk is zij imker en fervent watersporter. Ook is zij actief in de lokale gemeenschap, onder andere bij de Stichting Johannes Engelen, bekend van de Gennepse Kaarsjesavond die jaarlijks op 21 december plaats vindt. In het verleden was zij voorzitter van de medezeggenschapsraad van basisschool de Heggerank in Heijen, bestuurslid van de Gennepse sportvereniging Ma-Ryuk en voorzitter van de overkoepelende Nederlandse Taekwon-Do Associatie.

Met Janine willen wij als de lokaal goed verankerde partij de komende jaren werken aan een betere toekomst van de gemeente Gennep. Daarbij is de steun van betrokken burgers uit alle dorpen en wijken dan ook welkom. Geïnteresseerden kunnen daarom gratis introductielid worden via www.vvdmaasland.nl .