Jubileum VVD Gennep groot succes!

Met veel plezier kijken wij terug op een geslaagd zomerfeest van de VVD Gennep. Meer dan honderd gasten kwamen afgelopen vrijdag 12 juni naar Kasteel Heijen om met ons het jubileum 40 jaar VVD Gennep te vieren. Tijdens een receptie en aansluitende barbecue werd stilgestaan bij de liberale geschiedenis in de gemeente Gennep en vooruitgeblikt naar de toekomst.

Onze Limburgse Gedeputeerde Twan Beurskens feliciteerde de afdeling en schetste in zijn toespraak het belang van liberaal beleid in Gennep voor heel Limburg. Tweede Kamerlid Chantal Nijkerken-De Haan roemde de VVD Gennep voor de inzet gedurende de afgelopen 40 jaar en prees het werk van onze huidige raadsleden Janine van Hulsteijn en Holger Rodoe.

Voor onze voorzitter Marian de Bruijn was het een bijzondere eer om zo veel mensen te mogen verwelkomen tijdens dit jubileumfeest. Samen met onze oprichtster mevrouw Foeken genoot het bestuur van een prachtig evenement op deze unieke locatie.

Wij willen alle gasten danken voor hun aanwezigheid en voor de vele felicitaties, geschenken en giften die we hebben mogen ontvangen. Dit is een uiterst mooie steun in de rug om vooral door te gaan op de weg die we met de VVD Gennep hebben ingeslagen.

Uiteraard hopen we u binnenkort (opnieuw) in de gemeente Gennep te mogen verwelkomen bij een van onze komende activiteiten.

Namens al onze leden,

Bestuur VVD Gennep