VVD op werkbezoek bij Safe2Lock

De VVD fractie gaat regelmatig op werkbezoek. Naast het feit dat het hartstikke gezellig is, halen we zo informatie ‘uit het veld’ voor onze politieke werkzaamheden, leren we de bedrijven binnen onze gemeente beter kennen en is het ontzettend leerzaam. Afgelopen vrijdag 26 juni gingen we op werkbezoek bij de firma Safe2Lock ( www.safe2lock.nl ) op bedrijventerrein de Grens in Heijen.

Na een hartelijke ontvangst met koffie en vlaai kregen we uitleg van eigenaar Serge van Emmerik over de werkzaamheden van zijn firma: kluizen en sloten zijn de expertise van Safe2Lock.

Zo blijkt deze jonge firma kluizen en sloten te leveren aan met name grote Duitse retailers en hebben ze derhalve een tweede vestiging in Kleve. Na een uitleg van hoe een kluis werkt en met name ook de sloten die ervoor gebruikt worden, werden we rondgeleid langs de kluizen die op voorraad stonden, en dat waren er nog al wat, van klein tot groot: Hotelkluizen, wapenkasten, datakluizen, geldkluizen, stortkluizen, alle variaties kwamen voorbij.

Naast het leveren van sloten en kluizen kenmerkt Safe2Lock zich ook door een zeer goede service en dat wordt gewaardeerd door de retailers, want geloof het of niet, maar het kost een supermarkt zeer veel geld als de kluis niet goed werkt. Ook neemt de diefstal door eigen personeel heel erg af met een goed functionerende kluis. Al met al weer een eye opener dit werkbezoek!

Een voorbeeld van een verrassende firma binnen onze gemeentegrenzen die zich niet stoort aan (lands)grenzen en verder denkt dan vandaag, samen met 16 man personeel! Een juweeltje!

Posted by VVD Gennep on zaterdag 4 juli 2015