Onze man in Goch: Arie Kerkman

Een van de vele Nederlanders die in Duitsland net over de grens wonen, is Arie Kerkman. Arie is al langer actief binnen de VVD Gennep. Daarom was Arie ook regelmatig bij de contacten met de FDP Goch. Dit resulteerde in plaats 5 op de kieslijst van de FDP voor de gemeenteraadsverkiezingen in onze buurgemeente Goch.

Arie Kerkman is de enige Nederlander die verkiesbaar is bij de gemeenteraadsverkiezingen in Goch. Deze verkiezingen vinden op dezelfde dag plaats als de verkiezingen voor het Europese Parlament. In Duitsland is dat op 25 mei.

De FDP Goch heeft op dit ogenblik 3 van de in totaal 40 raadszetels. De speerpunten van Arie zijn onder andere grensoverschrijdende samenwerking, infrastructuur, verkeer en stadsontwikkeling, waarbij de oprichting van grensoverschrijdend openbaar vervoer en het onderzoeken van een mogelijk nieuwe grensovergang voor auto's tussen Gennep en Goch bovenaan staan.

Vandaar zijn slogan: "open grenzen, zonder barrières!".

Tijdens de ledenvergadering van de VVD Gennep op 8 mei j.l. overhandigde Arie Kerkman namens de FDP Goch het verkiezingsprogramma van de FDP aan Janine van Hulsteijn:

Meer informatie over Arie Kerkman is op zijn eigen website: www.ariekerkman.eu.

Meer informatie over de FDP in Goch op hun website: www.fdp-goch.de.