Een nieuw jaar, een nieuwe start...

VVD Gennep fractievoorzitter Bram Nijst stelde een tijdje terug voor om het nieuwe politieke jaar te beginnen met een echte Nieuwjaarsreceptie. Een idee dat door onze burgemeester Hans Teunissen meteen omarmd werd en zo voor het eerst in jaren resulteerde in een druk bezochte receptie in Picamare. Voor de hele Gennepse gemeenschap, van ambtenaar tot ondernemer, van schuttersgilde tot ouderen, iedereen was welkom.

Het werd dan ook een gezellige bijeenkomst met live muziek, een passende en pakkende toespraak van onze burgemeester en vooral veel warme nieuwjaarswensen van en voor alle aanwezigen.

De VVD raadsleden Bram Nijst, Mariella van den Bogaart en Beppie Bosten  waren er natuurlijk bij, samen met wethouder Janine van Hulsteijn. Voor hen betekent het nieuwe jaar ook de start van een nieuwe periode in de gemeenteraad, met volop ideeën en mogelijkheden voor een nog beter, mooier en bruisender Gennep.

VVD Gennep wenst alle inwoners van onze gemeente een mooi, goed en gezond 2023. En als u het nieuwe jaar met de VVD wilt inluiden, kan dat op de eerstvolgende VVD Stammtisch, 20 januari vanaf 16.00 uur in Hotel de Kroon.

Gelukkig Nieuwjaar…