Algemene ledenvergadering van de VVD afdeling Gennep op 28 februari 2012

De VVD afdeling Gennep heeft afgelopen dinsdag 28 februari haar jaarlijkse algemene ledenvergadering gehouden in Hotel de Kroon in Gennep. Onder belangstelling van de leden van de afdeling heeft het bestuur verslag uitgebracht over het afgelopen jaar 2011. Naast het algemene verslag van de voorzitter Marian de Bruijn hebben zowel onze penningmeester José Roovers als ook onze secretaris John Manders een verslag van hun taken in het jaar 2011 uitgebracht.

Voor de VVD afdeling begon het jaar 2011 met de terugkomst van de VVD fractie in de gemeenteraad. Met twee raadsleden, ondertussen vier commissieleden en de ondersteunende leden bestaat de fractie uit een actieve groep mensen die zich inzetten voor liberale standpunten in de gemeentepolitiek. Uiteraard zijn de politieke ontwikkelingen van het afgelopen jaar besproken maar kwamen vooral berichten over de ontwikkelingen binnen de VVD afdeling aan de orde. Hierbij werd ook het goede contact met de landelijke politici van de VVD besproken.

De algemene ledenvergadering is natuurlijk ook bijzonder geschikt om naar de toekomst te kijken en het beleid voor de komende jaren uit te stippelen. Daarnaast is deze vergadering natuurlijk het moment voor de leden om kenbaar te maken wat zij belangrijk vinden voor de VVD Gennep.

Tijdens de vergadering heeft helaas onze secretaris John Manders bekend gemaakt te moeten stoppen met het werk als secretaris. Dit in verband met zijn verhuizing naar elders in het land. Wij betreuren zijn vertrek zeer, maar hebben John hartelijk bedankt voor al zijn werk dat hij in ons bestuur en fractie heeft gedaan en wensen hem alle goeds voor de toekomst!

Dat betekent natuurlijk wel dat de VVD Gennep op zoek moet naar een nieuwe secretaris.... Kandidaten die interesse hebben in het vervullen van de vacature van secretaris, kunnen zich melden bij voorzitter@vvdgennep.nl.

Verder staat bestuurlijk VVD Gennep natuurlijk niet stil en zal het bestuur binnenkort namens de afdeling aanwezig zijn bij de Algemene Ledenvergadering van de VVD Kamercentrale Limburg en zal fractievoorzitter Janine van Hulsteijn deelnemen aan de fractievoorzittersdag van de VVD.