Fred Knigge nieuwe campagneleider VVD Gennep

In aanloop naar de verkiezingen van de Tweede Kamer op 12 september a.s. heeft de VVD afdeling Gennep tijdens een buitengewone bijeenkomst commissielid Fred Knigge benoemd tot campagneleider. Eveneens werd tijdens de vergadering besproken wat voor een soort activiteiten de VVD Gennep zal plannen in de campagnetijd. Als campagneleider van de VVD Gennep zal Fred Knigge nauw contact hebben met het landelijke campagneteam onder leiding van Tweede Kamer fractievoorzitter Stef Blok en staatsecretaris Halbe Zijlstra.

Ondertussen heeft de VVD al een concept-kandidatenlijst bekend gemaakt met in totaal 75 kandidaten, waaronder ook vertegenwoordigers uit de provincie Limburg. Zoals staatsecretaris Frans Weekers (nr. 8), gedeputeerde Mark Verheijen (nr. 19) en Tweede Kamerlid Karin Straus (nr. 34).

De VVD Gennep zal uiteraard vooral de kandidaten uit Limburg gaan steunen tijdens de campagne om ervoor te zorgen dat wij goed zijn vertegenwoordigd in de Tweede Kamer. Karin Straus heeft al aangegeven rond de verkiezingen zeker ook actief campagne te willen voeren in Gennep. De leden van de VVD stellen de definitieve lijst via een ledenraadpleging vast door via internet of telefoon hun stem uit te brengen. De ledenraadpleging start op 13 juni en loopt tot en met 27 juni. Op vrijdag 29 juni is de definitieve lijst bekend.

Het Gennepse campagneteam zal proberen naast regionale kandidaten ook landelijke VVD politici uit te nodigen voor een bijeenkomst in Gennep. Hierdoor wil de VVD onze gemeente Gennep verder op de kaart zetten van de politiek in Den Haag. Dit is zeker in de huidige crisis van groot belang voor Gennep en de regio Maasduinen!