Marco de Haan benoemd tot commissielid VVD

Marco de Haan heeft aan de VVD fractievoorzitter Janine van Hulsteijn en afdelingsvoorzitter Marian de Bruijn medegedeeld dat hij graag als commissielid deel zou willen uitmaken van de raadscommissie Bestuur en Organisatie. De fractie verheugt zich uiteraard zeer op de samenwerking met Marco in deze raadscommissie.

De afgelopen maanden en weken heeft Marco als ondersteunend lid van de VVD fractie op de achtergrond kennis gemaakt met het werk van de fractie en de taken van onze commissieleden. Hij zal voor de VVD fractie zeker een aanwinst zijn op gebied van de onderwerpen Bestuur en Organisatie.

Het was door de slagvaardige houding van de griffie van de gemeente Gennep mogelijk om Marco nog voor het zomerreces als commissielid te benoemen. Dit heeft dus onlangs plaatsgevonden in de extra raadsvergadering van de gemeenteraad op 28 juni 2012.

Daarmee heeft ons commissieteam een waardevolle aanvulling gekregen en daar zijn wij ontzettend blij mee. Het zal tevens ook enkele wijzigingen betekenen op de portefeuilleverdeling van onze commissieleden. Martin Manten heeft aangegeven geen zitting meer te nemen in de commissie Bestuur en Organisatie. Hij gaat zich nu vooral richten op de commissie Ruimte en Economie. De commissie Bestuur en Organisatie zal worden overgenomen door afwisselend Janine van Hulsteijn, Marco de Haan en Fred Knigge.

Het bestuur en de fractie wensen Marco veel succes en plezier met zijn commissielidmaatschap!