Bezoek Mark Verheijen: Verrassing bij Janssen/Pers

Mark Verheijen, VVD kandidaat nr.19 en huidige VVD Gedeputeerde voor Economie en Grondbedrijf van de Provincie Limburg, heeft op donderdag 30 augustus jl. een bezoek gebracht aan de VVD Gennep. In aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen heeft Mark onze VVD afdeling gevraagd om nog eens als een actuele indruk te mogen krijgen van wat er leeft in onze gemeente Gennep.

Op uitnodiging van de VVD afdeling heeft Mark tijdens de middag een bezoek gebracht aan Janssen/Pers Rotatiedruk en een ondernemersgesprek bijgewoond bij de Old Inn te Ottersum.

Het werkbezoek van Mark Verheijen begon op donderdag met een gesprek bij Janssen/Pers met de directie over de actuele ontwikkelingen van het bedrijf en de ‘Groep Em. De Jong’ waar Janssen/Pers onderdeel van is. Onder genot van koffie en Limburgse vlaai uit Milsbeek werd toegelicht dat Janssen/Pers in 2012 een verwachte omzet heeft van ruim 50 miljoen en op dit moment ongeveer 120 medewerkers heeft. Als VVD Gennep zijn we dan ook trots dat we met Janssen/Pers een drukkerij binnen de gemeente hebben die ten tijde van een moeilijke marktsituatie bij de kranten- en drukkerijwereld financieel gezond is en een redelijk rendement heeft.

Interessant gespreksonderwerp zijn de diverse krantenformaten die het bedrijf kan drukken. Het was dan ook meer als toevallig dat Janssen/Pers als voorbeeld van het zogenaamde ‘Berliner formaat’ het nieuwste exemplaar van de VVD ledenkrant Liber kon laten zien, die ‘vers van de pers’ kwam. Een verrassing niet alleen voor de VVD Gennep, maar zeker ook voor Mark Verheijen omdat niemand van ons wist dat de VVD haar reguliere kranten, maar ook de actuele verkiezingskrant en de flyers bij Janssen/Pers laat drukken. Via twitter heeft Mark dit natuurlijk meteen doorgegeven aan de overige VVD’ers die toch erg jaloers waren op dit unieke werkbezoek van Mark Verheijen!