Gennepenaren stemmen op regionale VVD'ers!

De stemmers in Gennep hebben tijdens deze verkiezingen een voorkeur uitgesproken voor de VVD. Hierbij werden juist ook regionale kandidaten van de VVD gekozen. Een duidelijk resultaat heeft VVD Tweede Kamerlid Karin Straus uit Roermond behaald, ze heeft in totaal 34 voorkeurstemmen in Gennep!

Dit is zeker ook een bevestiging voor de inzet van Karin en de VVD Gennep, immers was Karin tijdens de afgelopen weken twee keer op bezoek in Gennep. Eerst om de opening van de brandweerkazerne mee te beleven en vervolgens om een werkbezoek te brengen aan CenterParcs en aan lokale winkeliers.

Maar ook Michiel van Veen, wethouder uit Cuijk, Frans Weekers, staatssecretaris van Financiën en Mark Verheijen, Limburgse Gedeputeerde hebben in Gennep een mooi resultaat behaald. Daardoor hebben wij nu weer vier regionale VVD'ers in Den Haag!

StemlokaalVVDKarin Straus Michiel van Veen Frans Weekers Mark Verheijen
1 Heijen, D'n Toomp38817732
2 Gennep, Norbertushof2834120
3 Gennep, Pica Mare1691000
4 Gennep, De Megafoon1241123
5 Gennep, Buurthuis VanOns A1993001
6 Gennep, Buurthuis VanOns B1790201
7 Milsbeek, Trefpunt 68 A3491101
8 Milsbeek, Trefpunt 68 B2341200
9 Ottersum, Café-Zaal De Pub A1922111
10 Ottersum, Café-Zaal De Pub B  2003030
11 Ven-Zel. De Uitkomst1581112

Totaal247534161211

Aan alle kiezers bedankt voor het stemmen op de VVD! Bijzonder mooie resultaten zijn behaald in de stemlokalen in de kernen Heijen (388 stemmen), Milsbeek (totaal: 583 stemmen), Ottersum (totaal: 392 stemmen) en Ven-Zelderheide (158 stemmen). In al deze stemlokalen en dus in alle kernen is de VVD nu de grootste partij!