De VVD gaat veranderen: U kunt meedenken!

Wij zijn een partij voor iedereen die onze liberale idealen deelt. De basis van een politieke partij is een groep mensen die samen bedenkt hoe ze het land nog beter kunnen maken. De VVD moet een verzamelplaats worden voor alle liberaal denkenden in Nederland. Lid of niet-lid. Dat is de basis van de nieuwe plannen voor de toekomst van de VVD.

Tijdens de laatste landelijke Algemene Ledenvergadering van de VVD is besloten, dat de VVD de structuur en organisatie moet aanpassen. Dit heeft ook gevolgen voor de plaatselijke VVD in Gennep.

Wij als bestuur van de VVD Gennep willen actief meedenken en meewerken aan deze ontwikkeling. Wij willen u als lid of als liberaal denkende vragen ons uw mening te geven, hoe wij de VVD in Gennep en in de regio nog meer kunnen verbeteren.

Wij willen u vragen te reageren op een of meer van de volgende vragen:

1. Hoe kan de VVD Gennep u als VVD-lid of liberaal denkend persoon beter betrekken bij de plaatselijke liberale politiek?

2. Mogen wij u actief aanspreken, als wij vragen hebben over een bepaald thema? (Graag thema vermelden)

3. Het landelijk hoofdbestuur wil dat de plaatselijke afdelingen bestuurlijk opgaan in samenwerkingsverbanden. Vindt u dat wij als VVD Gennep dan moeten opgaan in een regio Venlo, een regio Nijmegen of samen met het Land van Cuijk en de afdelingen Mook en Bergen in een regio ‘Maasduinen’?

Ter informatie hebben we hier nog 2 links met meer informatie:

Uw reactie graag aan bestuur@vvdgennep.nl.