VVD Gennep aanwezig bij ALV VVD Limburg

Op maandag 29 oktober 2012 was er de algemene ledenvergadering van de VVD Kamercentrale Limburg. Deze werd gehouden in Ool, gemeente Roermond. Samen met onze fractievoorzitter Janine van Hulsteijn was ik aanwezig namens de afdeling Gennep op de overigens zeer druk bezochte avond.

De vergadering werd voorgezeten door de heer Aad Niemer, vicevoorzitter van de kamercentrale en vervanger voor de heer Ricardo Offermans, die zijn taak als voorzitter inmiddels heeft neergelegd. De heer Niemer was zeer verheugd over de enorme opkomst van zoveel vertegenwoordigers van de Limburgse afdelingen. Bij de mededelingen werden wij geïnformeerd over situatie rond de heren Jos van Reij en Ricardo Offermans. Er rest ons niet anders dan afwachten wat het OM beslist.

Hierna werd de agenda punt voor punt doorgenomen.

De Tweede Kamerleden Mark Verheijen en Karin Straus stonden stil bij de recente landelijke ontwikkelingen vanuit Den Haag, namelijk het gisteren gepresenteerde regeerakkoord tussen de VVD en de PvdA. De provinciale ontwikkelingen werden toegelicht door de gedeputeerden Erik Koppe en Twan Beurskens en fractievoorzitter Joost van den Akker.

Er was daarna een evaluatie van de afgelopen landelijke verkiezingen waarbij een Youtube filmpje getoond werd waar onze eigen campagneactiviteiten in Gennep ook voorbij kwamen!

Ook was er al een vooruitblik naar de gemeenteraadsverkiezingen van 2014, die al weer over 70 weken plaars zullen vinden.

Als laatste werd dan nog de begroting vastgesteld van de kamercentrale voor 2013.

Na afloop was er een gezellig samenzijn van de aanwezigen waarbij er volop mogelijk was tot netwerken.