Goede jaarwisseling en een heel goed 2013 gewenst!

Beste lezer, Het afgelopen jaar was een bijzonder jaar voor de VVD. Er werden tijdens de afgelopen landelijke verkiezingen veel zetels behaald. Snel werd er, samen met de PvdA, een nieuw kabinet gevormd. Er moet veel bezuinigd worden en voor veel mensen is dat zwaar of gaat het zwaar worden.

Wij als VVD afdeling Gennep gaan ons in 2013 richten op de gemeenteraad-verkiezingen, welke worden gehouden in 2014. Als bestuur gaan wij op zoek naar goede kandidaten voor de lijst. Tenslotte gaan wij er van uit meer dan twee zetels te behalen. Onze twee raadsleden, Janine van Hulsteijn en Holger Rodoe hebben als oppositie heel veel werk verzet, waarvoor onze dank.

Vanzelfsprekend bedanken wij onze commissieleden, Doret Manten, Jan van den Heuvel, Martin Manten, Fred Knigge en Marco de Haan. Zij doen al het voorbereidende werk voor onze raadsleden.

Natuurlijk ook de ondersteunende leden, Johan Smedema, Antoon Rodoe, John Snijders en Lisenka Groen die altijd meewerken en meedenken tijdens fractievergaderingen. Daar zijn wij trots op!

Met meer zetels, dus meer raadsleden, kan er wellicht nog veel meer bereikt worden.

In het afgelopen jaar hebben wij weer een aantal nieuwe leden mogen verwelkomen voor de VVD afdeling Gennep. Wij hopen van harte dat dit ook in 2013 zo zal zijn. Alle informatie over onze afdeling vindt u op www.vvdgennep.nl.

Van harte wens ik u een fantastisch Nieuwjaar, succes bij hetgeen u doet en een goede gezondheid!

Marian de Bruijn-Struijk, voorzitter.