Nieuwe bestuursleden voor VVD Limburg

Op woensdag 6 mei j.l. vond om 19.30 uur in Hotel Ooldenhof in Herten bij Roermond de Algemene Ledenvergadering van de VVD Kamer Centrale Limburg plaats. Hier werden drie nieuwe bestuursleden en de vertegenwoordigers voor de Partijraad gekozen.

De vergadering begon met de presentatie van de secretariële- en financiële jaarverslagen.  Aansluitend hield Tweede Kamerlid Rudmer Heerema een voordracht over zijn portefeuille Natuur, Dierenwelzijn en Wildbeheer. Met name werd de nieuwe Wet Natuurbescherming, welke dit voorjaar in de Tweede Kamer wordt behandeld, besproken.

Voor het bestuur van de VVD Limburg zijn nieuw benoemd Marion Wichard (bestuurslid Organisatie & Opleiding Zuid), Alex Meij (bestuurslid Politiek) en Paul Delissen (bestuurslid PR & Communicatie). John Niessen werd herbenoemd als bestuurslid Organisatie en Opleiding Noord.

Tevens werd gestemd over de benoeming twee partijraadsleden. De VVD Limburg bezit vier zetels in de Partijraad, van twee verliep dit voorjaar de eerste termijn. Uit zes kandidaten werd uiteindelijk na meerdere stemrondes Jeroen Jansen herkozen en Jack van Oppen als nieuw lid aangenomen.

Na een terugblik op de Provinciale Staten- en Waterschapsverkiezingen werd afscheid genomen van de oude Statenfractie. Bij dit afscheid werd een dankwoord uitgesproken over hun inzet van de afgelopen jaren voor de VVD Limburg.

Uiteindelijk de rondvraag en sluiting om 23.00 uur.