Verkiezingsprogramma en kandidatenlijst 2014 VVD Gennep

Met trots presenteren wij u het verkiezingsprogramma van de VVD Gennep voor de gemeenteraadsverkiezingen 2014 en de bijbehorende kandidatenlijst met lijsttrekker Janine van Hulsteijn. Het programma met als titel Juist nu: VVD Gennep! besteedt aandacht aan werk, veiligheid, mobiliteit en de financiën van de gemeente!

1. Werk:De gemeente stimuleert ondernemers om arbeidsplaatsen te bieden!
2. Veiligheid:De gemeente zorgt voor een veilige gemeente!
3. Mobiliteit:Alle dorpen en wijken zijn bereikbaar en leefbaar!
4. Financiën:Orde op zaken zodat we de burgers kunnen ontlasten!

Door aan de slag te gaan met deze punten wil de VVD zorgen voor een betere leefomgeving in alle dorpen en wijken van de gemeente Gennep.
Door bedrijven actief te stimuleren zullen er meer arbeidsplaatsen ontstaan in onze gemeente. Mensen die nu in een uitkering zitten hebben dan een kans om terug te vloeien in de arbeidsmarkt.
Door meer blauw op straat en betere opkomsttijden van brandweer en ambulance kunnen wij burgers sneller helpen als ze hulp nodig hebben.
Door op lange termijn te investeren in een goed wegennet blijven alle dorpen en wijken bereikbaar.
De VVD wil daarmee de krimp tegenwerken en het voorzieningen niveau op peil houden.
Dit alles kan alleen door degelijke gemeentelijke financiën. Zeker in de komende raadsperiode moeten we waakzaam zijn voor nieuwe projecten. De decentralisaties en het opbouwen van onze lokale economie vragen veel van onze financiële middelen.
De VVD wil met U kijken wat mogelijk en wat nodig is voor een leefbare samenleving in alle dorpen en wijken.

Kortom: er is veel werk aan de winkel in een uitdagende tijd!
Vandaar ook de titel van het verkiezingsprogramma:

Juist nu – VVD Gennep!

Janine van Hulsteijn, Lijsttrekker en kandidaat-wethouder 2014

Het verkiezingsprogrammaprogramma kunt u hier downloaden.

De kandidatenlijst kunt u hier downloaden.