Minister Opstelten bezoekt VVD Gennep

Op maandag 20 januari werd de VVD Gennep verblijd met een bezoek van VVD minister Ivo Opstelten van Veiligheid en Justitie.

De minister had kort daarvoor de opening verricht van de ambulancepost in Gennep en kwam vervolgens naar het fundraising diner van onze VVD afdeling.

Voor een relatief kleine afdeling als de VVD Gennep is een persoonlijk bezoek van een minister werkelijk een unicum. Bewindslieden gaan immers vaker naar grotere gemeentes of regio's toe, omdat daar gewoonweg meer mensen bij aanwezig zijn. De VVD Gennep was dan ook zeer vereerd met het bezoek dat minister Opstelten aan onze mooie gemeente Gennep wilde brengen in het kader van de aanstaande campagne voor de gemeenteraadsverkiezingen op 19 maart a.s.

De VVD Gennep had er voor gekozen om een fundraising diner te organiseren om de campagnekas voor die aanstaande verkiezingen te spekken en met resultaat! Zo'n kleine 30 mensen hadden zich ingeschreven voor een 5-gangen diner bij La Casquette in Milsbeek.

Voorafgaand aan het diner was er nog een kort interview door onze lokale omroep Nima met minister Opstelten en onze lijsttrekker Janine van Hulsteijn.

In een geweldige ambiance en ontspannen sfeer met veel humor nam minister Opstelten bij iedere gang aan een andere tafel plaats en zo konden alle gasten in een kleine kring persoonlijk kennis maken met de minister en van gedachten wisselen. Op zijn beurt stelde minister Opstelten ook leuke vragen aan de gasten. Uiteraard nam minister Opstelten op een gegeven moment ook nog even het woord om onze afdeling persoonlijk toe te spreken. Met een blijk van waardering werd ons een hart onder de riem gestoken en ontvingen we tips en tricks voor de aanstaande campagne, een zeer waardevol moment!

Minister Opstelten had alle tijd voor onze afdeling en zo kon iedereen die wilde, na het diner, nog even met de minister op de foto. Die kans lieten velen zich dan ook niet ontgaan! Zie daarvoor ook een volledig overzicht van de foto's op onze facebook pagina!

Kortom: het was een werkelijk geweldige avond waar we met zeer veel plezier op terugkijken en die ons allemaal nog meer drive en energie heeft gegeven voor de aanstaande campagne. VVD Gennep; Juist NU!