Bezoek VVD Tweede Kamerlid Barbara Visser

Veel gemeenten en politieke partijen in het Land van Cuijk en Maasduinen proberen het doortrekken van de snelweg A77 op de kaart te zetten. Doel is om deze plannen te realiseren en daarmee de regio nog beter te ontsluiten. De VVD afdelingen in de regio hebben de handen ineen geslagen en organiseren op vrijdag 20 november a.s. een werkbezoek van VVD Tweede Kamerlid Barbara Visser.

Barbara Visser, woordvoerder Verkeer, Vervoer, Luchtvaart en Water (I&M) en Visserij (EZ):

“Een goede infrastructuur is essentieel in ons dagelijks leven en van cruciaal belang voor onze economie, banen en toekomst. Ik probeer vanuit de Kamer hier invulling aan te geven.”

Door de verlenging van de A77 tot aan de A50 bij Uden creëren wij een nog betere vestigingsplaats voor nieuwe bedrijven. Voor de gemeente Gennep is een sterke lobby richting provincies en rijk essentieel nu Arvato Bertelsmann een logistiek centrum gaat openen op bedrijventerrein de Brem. Zowel vrachtverkeer als ook werknemers uit de regio zouden veel tijd en geld besparen door deze ontsluiting.

Tijdens het bezoek van Tweede Kamerlid Visser zal met belanghebbenden, ondernemers en bestuurders worden gesproken over de plannen.

Belangstellenden kunnen contact opnemen met fractie@vvdgennep.nl.