VVD minister Schippers in Gennep!

Opnieuw uniek bezoek voor de VVD Gennep afgelopen zaterdag 8 maart tijdens de eerste campagnedag op de markt. Na eerdere bezoeken van minister Opstelten en diverse Tweede Kamerleden was minister Edith Schippers van Volksgezondheid, Welzijn en Sport naar Gennep gekomen om met de burgers en ondernemers in gesprek te gaan en de VVD Gennep te ondersteunen bij de campagne.

Belangrijk onderdeel van het bezoek van de minister was een gesprek met de initiatiefnemers van het Hospice in Gennep. Twee vertegenwoordigers van de stichting kregen ruim de tijd om de minister te informeren over hun plannen. Het was meteen een boeiend gesprek waar minister Schippers ook met vragen en tips haar kennis kon delen met de initiatiefnemers en de VVD Gennep.

Naast minister Schippers was die zaterdag ook Joost van den Akker op bezoek in Gennep. Joost is fractievoorzitter van de VVD in de Provinciale Staten van Limburg en de Limburgse VVD kandidaat voor Europa. Ook hij kwam naar Gennep om te helpen bij de campagne op de markt en op straat. Samen met minister Schippers, Joost van den Akker en veel VVD kandidaten voor de komende gemeenteraadsverkiezingen ging onze lijsttrekker Janine van Hulsteijn op straat in gesprek met burgers en winkeliers. Een fantastische dag met leuke gesprekken en prachtig weer!

Meer foto’s staan zoals altijd op onze Facebook pagina!

Bericht door VVD Gennep.