Geweldige ontvangst arvato in Venray

Op woensdag 25 november is de VVD Gennep, samen met VVD gedeputeerde Twan Beurskens, geweldig ontvangen door de firma arvato Bertelsmann in Venray. Arvato is een onderdeel van de Duitse Bertelsmann AG (www.bertelsmann.com) en van oorsprong een familiebedrijf met haar zetel in Gütersloh.

De VVD Gennep wilde graag kennis maken met de Nederlandse tak arvato Bertelsmann, zijnde de firma die op de Brem momenteel nieuw aan het bouwen is (www.arvato.nl). De heer Martijn Nielen, Director SCM NL, gaf de gedeputeerde en ons een inkijk in de firma en haar activiteiten. Daarnaast hebben we het proces van vestiging in Gennep besproken. Arvato heeft grote plannen in Gennep en wordt een belangrijke werkgever binnen onze gemeentegrenzen. Iets waar Gennep trots op mag zijn en wat we heel hard nodig hebben op dit moment.

De VVD Gennep is dan ook zeer content om dit hoogwaardige bedrijf op de Brem in Heijen te kunnen begroeten!